Veckan med hästarna






Hello. 
En vecka fick jag hemma efter New York innan det var dags att packa väskan igen och åka på slinga.

Veckan har varit bra, hade fyra dagars stand by men blev endast inringd måndag och flög till tisdagkväll, så var ledig onsdag, torsdag & fredag. Fredrik var ledig när jag jobba och mina tre dagars ledighet så jobbade han.. bra tajming, haha. 

Hästarna har haft det bra i veckan, lorett börja komma igång igen så då är det inte så kul att åka iväg en vecka å jobba och veta att hon inte kommer bli riden. Vi har haft lastträning två gånger med Juliett, senast var hon uppe helt på lemmen med alla fyra fötter. Så nästa gång, tredje gången gilt går hon nog hela vägen in. 

I fredags slutade Fredrik kl 17 så då hade vi en helkväll hemma tillsammans med tacos och gottis. Såg även färdigt säsong två av Blacklist, såå spännande. 

Igår var det då först Stellas ridning, sen hann jag upp till stallet en snabbis och rida Lorett lite, sen körde Jonna mig till tåget och jag åkte till Köpenhamn.