Hemma





Nu har vi äntligen kommit hem och hunnit landa lite efter vår fantastiska resa. 

Igår blev vi upphämtade på tågstationen när vi kom från Köpenhamn av Jonna, med min lilla bil som har varit hos doktorn och nu är frisk och kry igen. Vi gjorde ett stopp i affären för att fylla på kylskåpet och var hemma i vår lilla lägenhet vid halv elva. Vilade ett par timmar och vid fyra körde jag till stallet. Blev en underbar uteritt i solen med Lorettan och hon var riktigt pigg, väl hemma igen blev det tacos till middag och några Blacklist avsnitt.

Som väntat vaknade vi båda två jetlagade vid 4-5 imorse, lyckades somna om och vid 10 körde jag till stallet, Stellas ridlektion först och efter jag och Jonna fixat stallet tog vi hästarna ner till paddocken på ridskolan. Lite miljöträning för Juliett och hon var så duktig. På vägen både till och från ridskolan kom där bilar körande och höll man sig bara nära mamma var dom inte farliga 😊 Jag passade på att hoppa lite med Lorett då hinder stod framme och vi hade lika kul båda två. 🏇

Ikväll åt vi tacosen som var kvar från igår och har kollat några Blacklist avsnitt, såklart.. Nu är det dags att sova, Fredrik ska upp och jobba imorgonbitti. Själv börjar jag på måndag kl 12 med stand by, vilket jag har till på torsdag.. 

God natt