Min vecka


Tjejernas nya boxar


Barbackauteritt efter en jobbig dag ❤


Mysmorgon i soffan när sambon var och jobba


Solen sken och hästarna fick gå nakna nån timme mitt på dagen


Juliett fick besöka ridskolan och hälsa på deras hästar för första gången, väldigt spännande tyckte prinsessan som skötte sig såå bra. Föt er som undrar så Ja - jag har två grimskaft, en kedja och ett vanligt grimskaft så jag kan välja vilken effekt min förhållning med handen får. Väldigt smart idé tycker jag då hon börjar växa på sig och bli stark, har hellre kedjans effekt en gång än 10 drag i det vanliga grimskaftet. 


Lite jobb har jag också hunnit med. 


Outfit till genrepet inför Andra Chansen i Melodifestivalen i fredags som gick på arenan i Helsingborg. 


Var där med min lillasyster och vår världens bästa faster


En liten maskot hitta vi i aft galley idag.