Days off

Fint flygväder i torsdagsmorse.

Såhär pigg var jag på flyget från Vasa efter att varit vaken "hela" natten, 3 timmar och lite serietittande blev det

Kontraster i min vardag, nån timme efter jag landa i CPH var jag i stallet och mockade till mina hästar ❤

I fredags jobbade Fredrik till 23 så då fick jag finbesök här hemma av min lillasyster som bakade egna muffins. 

På lördagen var det dags för ridning och det blev Sunny denna gången. 

Det var ju även alla hjärtans dag igår och jag fick fina rosor av min fantastiska sambo ❤


Lilla sessan fick stå i gången idag igen, lyckades även borsta över all man på en sida. Så lik både mamma & pappa 😍❤

Nu har jag varit ledig och hemma sen i torsdags då jag landade på morgonen. Imorgon ska jag iväg igen och kommer hem igen på lördag. Men detta är sista slingan denna månaden och sen är jag ledig nästan två veckor, eller ja, sover hemma i min egna säng. 

Vi hörs i Stockholm ✈