We made it








Semester deluxe när man tar ett glas rosé kl 10 på morgonen.. haha. 




Från vårt fönster, Emunds storebror Airbus 340 precis taxat ut påväg mot San Francisco. 




Grönland
Kanada


Min fantastiska selfie stick är självklart med på resan

Vårt fina hotellrum som vi är väldigt nöjda med.


Åt middag på Outback Steakhouse som låg precis vid hotellet, vad vi åt får ni se imorgon då dom bilderna är på Fredriks telefon och Fredrik ligger just nu och sover precis brevid mig. Men kan säga att Fredrik som är i USA för första gången var vääldigt nöjd, och lite chockad. 

Hela dagen har gått bra, allt har verkligen flutit på som det ska, allt från att skånetrafiken var i tid imorse till att vi blev insläppta i landet 😉 Det enda som tog tid var kön till Border and passport Controll, stod i kö i en timme, därefte4 hittade vi en taxi och begav oss mot hotellet.

Nu måste jag verkligen sova, mina ögon orkar snart inte hålla sig öppna länge till. Vi är ju 6 timmar efter Swe, så här är nu klockan 20.10 och hemma 02.10.

God natt så återkommer jag imorgon.