Inflyttningsdagen

I fredags var det den stora flyttdagen, jag och mamma var i lägenheten kl 8 på morgonen och mötte Markus från vår hyresförening och fick nycklarna. Fredrik var tyvärr tvungen att jobba då han ej fick ledigt så mamma fick rycka in istället :)






Den obligatoriska inflyttningspizzan 


Första natten i lägenheten blev i lördags, jag jobbade fredagkväll och flög till Billund och sov kort natt där (4 timmar), så Fredrik fick sova hemma då vi ville sova första natten tillsammans. Tyvärr var jag tvungen att gå upp vid 8 i söndagsmorse för att åka iväg å jobba och befinner mig just nu på Clarion på Arlanda, är hemma igen torsdagkväll och ska bli spännande att se lägenheten, Fredrik har varit duktig och fixat lite nu när jag är iväg. 

Nu är det dags för mig att sova, imorgon börjar vi 7.25 men har längre paus mitt på dagen så vi hörs då igen. God natt
#1 - - Mamma:

Tack för den bilden trollet ...... ;) jaja det va en mysig och rolig dag vi hade iaf <3 <3 <3