tisdag

Oj vad dålig jag är på att blogga, trots att jag har ganska mycket roligt framför mig, om en vecka har jag precis kommit hem från klassresan och är påväg mot Strömsholm för att göra ridprovet till Hippologen. Och om två veckor är det STUDENTEN!! Jag söker även sommarjobb för fulla muggar, lämna senast ett CV i torsdags och tänkte ringa dit imorgon eftersom jag inte hört något... 
 
På hästfronten händer det kanske inte så jättemycket, jag hoppade Fiffi förra veckan och det gick jättebra, hon var riktigt mjuk och fin redan från början så passet jag gjorde med henne dagen innan lönade sig verkligen, fina flickan <3 Lorett tror vi är påväg in i sin brunst, och om allt går enligt min och Jonnas plan så åker vi och kollar henne på torsdag, inseminerar på fredag och så har ägget släppt på söndag ;) För annars kommer jag att missa allt då jag knappt är hemma nästa vecka...