värmland

Här var det tomt, sist jag skrev var det lille julafton som jag firade hos min pappa. Fick fina julklappar och sov där till julafton. Vid elva-tiden körde jag och min lillebror hem till mamma för att vid 13 började alla gäster där att komma. Vi höll på enda till halv 12 på kvällen, jag körde mormor, morfar, richard och robert hem. På juldagen var jag i stallet och red Lorett, likaså på annandag jul vilket var igår. Därefter blev jag hämtad av pappa för att idag kl 06.00 styra bilen mot Branäs och Värmland. Och här befinner jag mig nu. Jag fick reda på att jag skulle följa med pappa, stella och tina hit på julafton, så det blev ganska snabba ryck :) Men nu är vi somsagt uppe i norra Värmland, här är cirka -15 grader och jättemycket snö. Vi var ute en runda i backen nu ikväll och jag fick känna in mig på mina nya pjäxor och skidor. Nu har vi ätit Lasagne till middag och vi kommer nog slockna ganska tidigt ikväll allihopa. Imorgon har dom lovat sol och klarblå himmel så jag ser verkligen framemot en heldag i backarna. 
#1 - - Farmor:

Låter härligt med en stålande vinterdag och skidåkning i morgon! Se upp i backen!