Stand by

 
 
Då var det dags för en Stand by dag, har det mellan 08.00 - 16.00, det betyder att mellan dom timmarna måste jag vara tillgänglig på telefon och när/om dom ringer kunna vara på jobb inom en timme. Vilket betyder att jag tyvärr inte kan åka till stallet utan helt enkelt måste hålla mig hemma. Och precis innan jag började skriva här så logga jag in på min schemasida och så minsann att jag hade fått en lite ändring, så idag checkar jag in 15.35 för att flyga Ålborg fram och tillbaka, och imorgon skulle jag egentligen checkat in 6.15 men eftersom jag inte får mina rätta timmars vila eftersom vi landar 18.40 ikväll börjar jag nu istället 8.45 och flyger 4 ben Århus, istället för 6. Hänger ni med? ;) 
 
Så just nu ligger jag i soffan och gör inte så mycket, gick upp imorse lite innan kl 8 för att vara vaken ifall dom skulle ringa, tanken var även att jag skulle göra pannkakor till frukost men mjölken hade gått ut så det var bara å slänga, jag kan inte heller köra och köpa mjölk ifall jobb skulle ringa då jag fortfarande har standby fast nu till 14.35. Fredrik ligger och sover och vill inte heller väcka han riktigt än. Ska plocka undan lite i köket först och sen går jag in och väcker han. Såg även att jag fick in en läsarfråga i december som jag helt glömt bort, lovar att svara på den senare idag.