April








Direkt när vi kom till stallet igår fick såklart Lorett vara modell och dom nya grejerna skulle provas och fotograferas. Nytt på bilderna är det blåa Lamicell shabraket, älskar verkligen färgen. Luddbootsen är det andra paret jag äger, utav märket "BR" köpte mina första på just Charlies, fast under Göteborg Horse Show förra året. Tycker luddet är alldeles perfekt och gosigt till hästarna. Jag själv har även nya ridbyxor på bilden, från Kingslands dressyrkollektion, som var nersatt i pris så helt klart värt det, jackan köpte Jonna till sig själv men eftersom hon inte kan rida än var jag ju tvungen att prova hur den såg ut när man satt till häst 😉 

Nu är klockan snart 10.00 och jag måste hoppa i mina ridkläder, hästarna väntar och sen ska jag på tävling med Tina & Masterpiece, ikväll blir det middag hemma hos mamma, då Fredrik är iväg hela dagen för att kolla på HIF. Sen ska det även packas inför min 6 dagars slinga i Stockholm som börjar imorgon.