Instagram

I söndags överraskade jag mamma & gert med frukost. Bra start på söndagen. 
 
I måndags var det dags för Stellas andra prova på ridning, återigen på favoriten Blomberg och dom är sååå söta tillsammans. 
 
I tisdags var jag och Lorett med på Pay and Ride dressyren nere på ridskolan (granne med vårt privatstall). Vi red LA:1an och fick ihop runt 63 % vilket jag är mycket nöjd med då vi knappt rider för tränare regelbundet längre... Film finns HÄR
 
Min farmors syster har varit på besök i Skåne från Stockholm tillsammans med sin bästa kompis. Så i onsdags fick jag chansen att gosa med lurvbollen Nova. 
 
Världens bästa faster aka hästägare har fyllt år och det firades såklart, paketen innehöll en ny ridhjälm, ett par ridhandskar och ett marabou choklad med lakrits smak (örk säger jag)