Mitt i natten

Var duktig idag och la ner lite extra tid på att slänga upp håret i en dounat, flera timmar senare när jag plocka ur det var mitt hår lika fluffigt som Ronja Rövardotter.. typ. #volymdeluxe


Jahapp, ännu en jobbdag avklarad. Check på den liksom ✅ Allt har gått bra, alla passagerare har fått kaffe å te så då är dom nöjda. Dock spillde en pax sin kaffe över min hand.. jaja, sånt som händer å ta det med ett leende 😊 Åt fantastisk middag (som alltid) uppe på tolfte våningen på Clarion under vår paus på Arlanda. 

Nu är vi dock tillbaka i Finland och vinterlandet, ska nu kicka igång senaste avsnittet av paradise hotel, är duktigt beroende av det programmet och imorgon (idag?!) är det final, vad ska jag göra sen liksom? Tror dock min kära sambo blir ganska så överlycklig. 

Imorgon (idag..) ska jag å mina kära kollegor träffas nere i spaet/vattenlandet? Kl 11 och bada och basta, vi börjar ju inte jobba förän 16.20, finsk tid så en timme före Sverige är vi här. På återseende

Fly safe ✈