Snart hemma









Hejsan. Idag har det varit en lugn arbetsdag, var nere på frukosten vid 9.30 tiden och sen hade vi inte check in förän 15.40. Passade på att se ifatt några avsnitt av olika tv serier, mitt favoritprogram just nu på Tvn är utan tvekan "Parneviks", riktigt härlig familj, jordnära och äkta. 

Har varit en del turbulens idag pga en regnstorm som drog in över Stockholm, annars har flygningarna gått bra och paxen snälla 😊 

Är nu tillbaka i Visby och imorgon kommer taxin 15.40 för att ta mig till flygplatsen. Yepp, jag och min besättning räknade ut att när dom åker hem imorgonbitti blir jag ensam jt crew i Visby. Ska flyga passivt över till Stockholm för att därefter möta en ny besättning och flyga med tills vi åker hem på lördag.

Nu ska jag titta klart på mitt NCIS avsnitt och sen släcka. Hoppas att ni haft en fin dag. 

Fly safe ✈
#fourdaysleft