Linköping

 
Sorry, blev tyvärr aldrig någon uppdatering igår, men direkt efter jobb körde jag hem till mamma, bytade om och packade inför tre dagars sling i Linköping. Körde sen till stallet och red Lorett, Juliett var lös och sprang efter oss så fint. När hästarna var klara körde jag hem till Fredrik, åt middag och spenderade kvällen med att leta lägenhet. Vi båda två känner att det är dags att gå vidare nu och att bli sambos känns som det rätta och naturliga steget nu att ta i vårt förhållande. Mer uppdatering om lägenhetsjakten fortsätter.. 
 
Vi gick och la oss ganska tidigt igår då klockan för oss båda ringde 5.30, på med uniformen, pussas hej då och ta rallybilen ner till jobb & Kastrup där jag började 7.15. Flög en tur ner till Bremen i Tyskland, hade därefter en två timmars paus i CPH (Copenhagen Airport) innan vi flög upp till Linköping. 
 
Nu ligger jag alltså i sängen på Scandic Linköping, ska nu titta nått avsnitt av Paradise Hotel, får passa på när man är själv på ett hotellrum och inte hemma med mannen ;) Klockan 18 ska jag och resten av besättningen mötas nere i resturangen och äta middag. Vi hörs lite senare.