10 dagar kvar

hejhopp, min ledighet är över jag och jag är nu tillbaka i uniformen, känns som jag endast hinner blogga när jag är iväg och jobbar, haha. Men min boendesituation de senaste 10 åren har varit uppdelat på två hem, då mina föräldrar är skilda och det senaste 1 1/2 året även hos min pojkvän. Så tre hem har jag haft i över ett år, sen såklart stallet ovanpå alltihopa. Så att när jag då är hemma och ledig blir det att jag pendlar mellan alla dessa fyra hem, vilket kan låta rätt kaosartat och gör det omöjligt för mig att uppdatera bloggen eller komma in i nån rutin, för jag har inga. Men snart blir det ändring på detta, för om 10 (!!!!!!) dagar flyttar jag och min älskade pojkvän till en lägenhet i Helsingborg!!! Alltså, jag är så lycklig och glad, för första gången på tio år kommer jag ha ETT hem, tillsammans med världens mest fantastiska kille. 
 
 
Igår skrev vi på kontraktet och det blev då officiellt!!! :D