Tentahets

 
I tisdags hoppade jag & Ubbe för vår examinator Ann-Catrin Carlsson. Gick väl helt okej, jag & Hanna har iallafall konstaterat efter denna veckan att jag kan hoppa Ubbe.. markarbetet har vi lite att jobba på. 
På onsdagen var det dressyr för Bo Jenå, mycket arbetstrav och volter. Kan ju säga att jag var helt slut efter den träningen, och Bosse tyckte jag red han bra trots att det bara var andra dressyrpasset på honom. 
 
 
I fredags var det alla hjärtans dag och det firade jag och min pojkvän med resturangsmys och hotellnatt på Marina Plaza i Helsingborg. Igår eftermiddag körde jag tillbaka till Flyinge igen då vi har en stor tenta på onsdag så plugget är prio ett just nu. Nu på förmiddagen red jag ut på Ubbe, tillsammans med Marie & Allan och nu sitter jag inne på det andra elevhemmet hos Sabina med Sara och snackar skit å pluggar lite emellan ;) 
 
Nästa vecka har jag ganska lite lektioner, endast en egen ridlektion med Lisa och Marie, för våra övriga klasskompisar imorgon eftermiddag, stalltjänst mån-tors och tenta på onsdag.