Flyingeknopparna

 
 
Idag fick stackars Lorett stå ut med att vara modell när jag skulle öva på Flyinge knopparna, jag hade tur att Hanna var i stallet precis samtidigt så hon kunde godkänna dom ;) Är jättenöjd med dom med tanke på hur lite jag har tränat, och Lorett var jättefin att rida idag. Jonna gör ett bra jobb med henne. Finaste ponnyn <3
Annars har jag varit med min pojkvän, umgåtts med familjen lite nu mina första 24 h hemma. Imorgon ska jag först städa på pappas kontor, mysa med min lillasyster. Träffa Hanna i stallet vid 16 för att rida ut med Lorett och Torina och därefter kör jag ner till Flyinge. En vecka fylld med stalltjänst, lite föreläsningar och Breeders väntar!! God natt
#1 - - Mamma:

Fina fina Lorett och min fina stora duktiga dotter <3<3<3 Är så stolt över dig du kommer att bli världens bästa Hippolog :)