lördag

Visade High Hope när vi hade övning inför hästbesiktningen, examen till våren
I söndags red jag ut Natty Light
Denna veckan hade jag bara fyra dagars skola, så i torsdagskväll körde jag hem, igår fredag var jag hos frisören och klippte av mig håret... blev ganska kort men det behövdes, därefter körde jag till min pojkvän och vi åkte ut till IKEA en runda, sen körde vi till Familia och han hämta ut sitt Playstation 4, behöver jag säga vad vi gjorde resten av eftermiddagen/kvällen? haha
Även hunden tyckte PS4 var intressant. 
 
Körde från Fredrik vid 15-tiden till stallet och red Lorett, fick även snackat en massa med Tina, alltid lika härligt! Men fan vad jobbigt det var att köra från Fredrik, nu när vi spendera över 24 h tillsammans vilket inte händer ofta, blev det extra jobbigt att lämna. Hatar att vi bara träffas var/varannan helg... :(
 
Nu ligger jag i sängen hemma hos mamma och kollar på Topten finalen live från Stockholm. Imorgon ska jag köra till pappa och byta däck på bilen innan jag rullar ner till Flyinge igen, blir en uteritt med Natty Light på eftermiddagen och uppladdning inför veckan som innehåller massa föreläsningar, unghästlektioner, stalltjänst och redovisningar... tre veckor kvar sen en veckas "jullov" 
 
#1 - - Tina:

Det var en trevlig pratstund! Synd att det sker så sällan :(