busy weekend

 
 
This weekend has been pretty busy - as usual, I have been at shows, driving around in my car, in the stable and celebrating my little brother. Tomorrow I have a dentist appointment in the morning and then I'm going to try a horse that I hopefully will ride, practice and do shows with, excited!!! :D 

Tävlingen igår gick väl helt okej egentligen, nu när jag tänker tillbaka liksom. Ett onödigt och konstigt stopp blev det på ett vanligt räcke med grind som Lorett tyckte var jätteläskigt och stannade å stutsa flera meter innan... annars nolla på hinder! Väl tillbaka till stallet packa vi ut allt och därefter blev det tårta i sadelkammaren. En häst som stod i stallet tidigare gick 3års championatet på Flyinge nu iår och blev 4a i stora finalen och Sveriges bästa 3åriga sto, Stella Nova! Så det skulle firas och ägaren Margareta hade köpt tårta. När tårtan var uppätet brummade jag hem i min lilla rallybil, därefter var det kalas för min lillebror som på tisdag fyller 17 år. Idag var jag upp ganska tidigt, åkte in till Helsingborg & ridhuset för att titta på tävlingarna med Jonna och Linnéa, sen körde jag och Jonna till stallet och jag red ut en runda med Erica och Ruby i kvällssolen. Imorgon ska jag först till tandläkaren och därefter provrida en storhäst.....