Beneath your beautiful

Loretts helsyster Tiggelberg Lorien (f. 2000) sjukt lika!!!
 
Denna vecka har fått en minst sagt galen början, igår var jag så trött att jag drog mig upp ur sängen 10.15, satt i bilen 10.30 och var på skolan till 11, hehe. Snabba ryck. Var hemma sen igen vid halv ett. Duscha, fixa å packa. Körde på eftermiddagen till stallet, fixa där och red Lorett lite, sen vidare och hämta Tina & Emma, ner till ridskolan och hålla i Jobbcoaching-träffen. Nästsista träffen i vårt "Viarpare för framtiden" projekt. Kunde tyvärr bara vara med cirka 45 min. Ut i bilen igen och köra till körträning med luciorna. Klar där strax efter 20.30 och körde då hem till pappa och sov där. 
 
Upp 06.30 idag för att köra farmor till bussen, har lånat hennes bil dom två senaste dagarna. Tillbaka till pappa, klädde på mig, packa å fixa. Sen fick jag även ta hand om mina småsyskon, såg till så att Jonathan kom upp och att Stella blev klar i tid. Körde sen Jonathan till tåget, lämnade lilla Stella i skolan innan jag slutligen styre bilen mot min skola, där hölls jag fast enda till 16!! Körde hem Linnéa och Becci och sen vidare och lämna farmors bil, blev hämtad av Jonna och åkte till stallet. Saga red Lorett lite då hon ska få hoppa henne imorgon för bästa Hanna. Hennes ponny Jordan, som kan vara lite bråkig ibland, var det då tänkt att jag skulle hoppa men tyvärr var han halt nu ikväll. När vi var klara i stallet körde vi hem till farmor och åt middag. NU har jag äntligen landat hemma och ligger nerbäddad i sängen i myskläder och ska strax stänga ner och avsluta denna långa dagen med lite NCIS <3. 
 
Men först ska jag göra en "to do-list" inför morgondagen, jag är ledig från skolan men har ändån lite saker som måste bli gjorda - ju tidigare desto bättre :) Sen på kvällen blir det somsagt hoppträning för lilla Saga & Lorett.